Co zrobić kiedy potrzebujesz porady lekarskiej a nie możesz lub nie chcesz wyjść z domu?
Teleporada. Rozwiązanie, które zwiększa bezpieczeństwo twoje i personelu medycznego, a jest traktowane na równi z wizytą w gabinecie. Aktualnie ta forma pomocy ma pełną akceptację Ministerstwa Zdrowia. Nasz zespół lekarzy dentystów oraz dyplomowane higienistki udzielają porad wszystkim pacjentom potrzebującym fachowej porady. Podczas takiej teleporady możliwe jest także wystawienie e-recepty jeśli taka konieczność wystąpi.
Telefon nigdy w pełni nie zastąpi bezpośredniego kontaktu na linii pacjent lekarz, ale dzięki teleporadzie możemy zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się drobnoustrojów. Chcemy dbać o bezpieczeństwo Twoje i nasze, a jednocześnie udzielić Tobie medycznego wsparcia.
Teleporada w naszej klinice jest przeprowadzona z zachowaniem najwyższych standardów obsługi pacjenta i przestrzeganiem niezbędnych procedur prawnych.
Przebieg teleporady w Sobota House of Dentistry:
- Skontaktuj się telefonicznie z recepcją kliniki Sobota House of Dentistry. Rozmowa z recepcją ma na celu sprecyzowanie twojego problemu i skierowanie na teleporadę do właściwego specjalisty
- Podczas pierwszego kontaktu z recepcją zostanie także ustalona najdogodniejsza dla Ciebie forma zapłaty z teleporadę.
- Na podany przez Ciebie adres mailowy zostaną przesłane dokumenty do uzupełnienia, które są nam niezbędne do założenia twojej Karty Pacjenta. Wypełnione i podpisane dokumenty należy zeskanować lub sfotografować i przesłać zwrotnie mailem do Kliniki.
- Jeśli posiadasz jakiekolwiek aktualne rtg lub inne materiały, które mogą pomóc w diagnostyce również dołącz je do maila z dokumentami.
- Recepcja potwierdzi odbiór dokumentów i wpłynięcie opłaty, jednocześnie informując Cię o dacie i godzinie, o której skontaktujemy się z Tobą w ramach świadczenia teleporady.
- Lekarz dentysta lub higienistka (w zależności od zgłaszanego zagadnienia) zatelefonuje do Ciebie w ustalonym terminie. Wszystkie ustalenia z rozmowy zostaną zapisane w twojej Karcie Pacjenta.
- Recepcja prześle do Ciebie w ciągu dwóch dni roboczych na maila kopię wpisu z Karty Pacjenta oraz imienną fakturę. Opłata za przesłanie dokumentacji medycznej nie będzie pobierana.
Wszystkie przesyłane przez nas dokumenty drogą elektroniczną, które zawierają Twoje dane są zabezpieczone zgodnie z wymogami prawnymi.
Dla usprawnienia przebiegu teleporady przygotuj się do niej:
- Przygotuj swój dokument tożsamości abyśmy mogli zweryfikować Twoją osobę. Nie będziesz musiał wysyłać nam kopii swojego dokumentu. Potrzebny będzie numer PESEL, imię i nazwisko jakie widnieje w dokumencie tożsamości.
- Jeśli są jakieś istotne informacje, które nie zostały przez Ciebie uwzględnione
we wcześniejszej korespondencji mailowej z recepcją powiedz o nich na początku rozmowy - Jeśli chcesz zadać konkretne pytania podczas teleporady – zapisz je na kartce przed rozpoczęciem rozmowy. Będziesz miał pewność, że o niczym nie zapomnisz.
- W zaplanowanym terminie bądź dostępny pod telefonem, najlepiej w miejscu gdzie będzie można spokojnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną
Inne ważne informacje:
- Teleporada składa się z trzech elementów: analiza przesłanych materiałów przez specjalistę, kontakt telefoniczny (rozmowa) z pacjentem oraz wypełnienie dokumentacji medycznej.
- Czas trwania rozmowy telefonicznej to maksymalnie 20 minut.
- Możesz zostać poproszony przez naszego specjalistę o dodatkowe materiały/informację co z powoduje wydłużenie czasu rozmowy. Nie ponosisz za to żadnych dodatkowych kosztów
- Jeśli wolisz formę pisemną możemy także przeprowadzić czat na whatsappie. Zostanie to ustalone z Tobą przez recepcję .
- Jedna teleporada dotyczy jednego zagadnienia / jednego problemu.
- Jeśli będzie konieczne zostanie wystawiona e-recepta podczas teleporady